Photobucket

Wednesday, July 21, 2010

ADUAN PILIHAN-MACAM-MACAM LOGO HALAL ADA..











Salam PPIM

Di sini, saya nak kongsi bersama pelbagai logo halal di restoran-restoran di Jusco baru tu...ini baru di sini...tempat-tempat lain tu tak usah cakap la...

Kebanyakan halal di restoran-restoran tersebut adalah halal beli..bukan halal JAKIM yang ada bentuk segi segi di halal tu...apa nak jadi ni...pulak tu yang saya lagi sedih..orang sebangsa seagama saya selamba makan kat situ..kalau kedai tu nama pak mat ke,pakcik don ke saya tak kisah, ni ada nama johny, lim...tak paham la diorang ni...

Lepas tu plak..logo tu macam tak ada 'eksklusif' suka-suka nak letak merata-merata..kat pintu, bawah gambar patung, atas kepala gambar perempuan seksi...nampak sangat Logo tu untuk tujuan komersil semata...

Saya amat berharap lepas ni kita pulaukan pulak restoran ke produk yang pakai logo ntah ape-ape ntah..Harap PPIM ambil perhatian.


Sumber: http://www.muslimconsumer.org.my/ppim/news.php?item.669.2